sobota, 24 stycznia 2015

Nowy przyjaciel!

Hejka!


Dzisiaj kupiłam nareszcie Fiorda! Tak długo na niego czekałam!

Jest to klacz, nazwałam ją IceKiss (Mroźny, Lodowy Pocałunek :P), natomiast jak wrócę do domu za ok. tydzień (mam ferie), to wam podam jej ksywkę :)
Niedługo dopiszę IceKiss do zakładki "Konie", ale już niestety nie dziś, ponieważ mam jeszcze kilka spraw...
Gdyby ktoś z Was zastanawiał się czy kupić Fiorda to myślę, że NAPRAWDĘ warto! Już na 1 poziomie jest superszybki (ja pobiłam z IceKiss prawie wszystkie rekordy :3). Mówię Wam, coś wspaniałego ten Fiord!!!

Łapajcie zdjęcia mojej ślicznej klaczki!














































































































Juni Catcake i 107 Fiordów xP (Dosłownie!!!)



Uściski!
Juni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz