środa, 25 maja 2016

Kilka zajawek z dzisiejszego The Star Stable Show ☻

Witajcie w ten cudowny dzień!

Jeżeli chodzi o aktualizacje: nowe maści kuców walijskich, ale co jak co ale to to chyba wiecie, nie?

Anyway, przejdźmy do tytułu posta, czyli UKRYTYCH ZAJAWEK W THE STAR STABLE SHOW #2.13


A mianowicie:

1. Czy zauważyliście może, że kiedy Matilda odpowiadała na pytanie:"Kiedy następny kod?"  (2:21)  to wspomniała coś o QUEENOFREDEEM... 

Zastanowiło mnie, dlaczego nazwę podano wielkimi literami i... tak jest! Jest to kod!!! Jeeej! ☻ :D Wpisałam i działa! ♥

także kod to właśnie QUEENOFREDEEM

2. Będą też jakieś zmiany związane z kucamy walijskimi!

Jakie? Szczerze powiedziawszy, kompletnie nie mam pomysłu. Może Wy macie?  Napiszcie koniecznie w komentarzach! 


I jeszcze co do nowych maści:

Nie wierzę w to, co mówię ale... chyba zakochałam się w tym białym ♥

No nic, lecę się przyjrzeć tym cudom z bliska!
Bye!
Juni ♥♥♥


3 komentarze:

  1. Hej!
    Ostatnio zauważyłam, że strasznie dużo blogów jest w tej chwili zawieszonych... To pewnie przez koniec roku i niezbyt rozbudowane aktualizacje.
    W każdym razie ja jestem!
    Jeśli już tu dotarłeś, drogi czytelniku, proszę, napisz komentarz - zostaw po sobie trwały (no ok może nie trwały xD) ślad! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostawiam ślad! O.o xd

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawiam ślad! O.o xd

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń