czwartek, 7 lipca 2016

Nowe konie fryzyjskie ♥♥♥

Hej!

Pewnie wszyscy już o nich wiedzą, ale dla tych, którzy nie mogli wejść do gry wstawiam zdjęcia wszystkich trzech i krótki filmik pokazujący chody nowych fryzyjczyków oraz jak skaczą i dębują. (w tym miejscu chciałabym zaznaczyć, że mój ma końcówkę 6 poziomu, więc te z 1 poziomem mogą być nieco wolniejsze)

1. Wygląd

Moim zdaniem są zrobione bardzo dobrze ALE od razu bardzo uderzył mnie brak szczotek (tzn coś jest, ale... to nie fryz w realu :/ ). A tak to jest naprawdę OK i myślę, że są one warte swojej ceny (990 star coins).



  


 







2. Chody

Naprawdę bardzo się postarali. Nic dodać nic ująć ♥ Mój ulubiony jest kłus, myślę, że nadawałby sie do ujeżdżenia ☺ Jedyny minus to to, że nasza postać "wchodzi w siodło czy raczej zlewa się z siodłem, alee nie zwracam na to uwagi ☺




To wszystko moi mili, miłego czwartku ☺ (u mnie na pewno będzie miły bo dzisiaj jadę na konie ♥♥♥
Nara! ;)
Juni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz