sobota, 28 stycznia 2017

(tymczasowe) Pożegnanie...

Hej!

Jak pewnie wszyscy zauważyli nie było mnie tu jakiś czas. Moja nieobecność spowodowana jest dużą ilością nauki w szkole i po prostu braku czasu. Na star stable wchodzę średnio co dwa tygodnie, więc i tak nie miałabym o czym pisać... Chociaż w sumie miałabym kilka pomysłów, jednak co mporadzić na brak czasu...?...
Bardzo możliwe, że w niedalekiej przyszłości założę bloga po prostu o koniach, albo takiego, na którym pomagałabym początkującym graczom. Nie jestem jednak tego pewna, więc nie chcę nic obiecywać...
Jeżeli chodzi o tego bloga, to nie mam zamiaru kompletnie go usuwać - zawieszam go jedynie na czas nieokreślony. W razie jakichkolwiek zmian, napiszę tu.

No to cóż...


Czas się pożegnać, przynajmniej tymczasowo ♥♥♥ Blog prowadziłam ok. 2,5 roku, więc jakby co to mam do czego wracać ♥☺♥


Tak, jak to pisałam w moim drugim poście:







OK to by było na tyle!!!
Pozdr. Juni

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz