środa, 22 lipca 2015

Koszmarny błąd!!! Wznowienie bloga...

Elo!

Wiem, wiem, że długo nie pisałam, ale wyobraźcie sobie mój błąd!!!

Tak naprawdę wstawiałam posty CIĄGLE tyle że zamiast klikać "Opublikuj" klikałam "Zapisz" i przez to nie wiedzieliście żadnego :'( Straaasznie mi przykro...
Uznałam jednak, że nie ma sensu publikować ich wszystkich, więc postaram się zmieścić ze wszystkimi nowościami w tym jednym poście ☺

CO SIĘ ZMIENIŁO?

~ Nowy wygląd!
zmieniałam włosy już z milion razy (nawet na jakiś czas wróciłam do rudych!) teraz jednak "odkryłam" całkiem nowe włosy!!! Mam je dopiero od kilku dni, ale od razu się w nich zakochałam ♥

Sorry za jakość, ale aktualnie nie ma dostępu do gry (pewnie z powodu aktualizacji)

~ Nowy poziom!
Wczoraj skończyłam zadania z Lisą i Śpiącą Wdową i WRESZCIE mam 17. poziom! :D

~ Nowe konie!
W mojej stajni pojawiło się sporo nowych koni (w większości są to Quartery)

ZDJĘCIE BĘDZIE ZA CHWILĘ, JAK TYLKO BĘDZIE DOSTĘP DO GRY!!!

~ Nowa seria!
Pamiętacie post o moim "Wielkim powrocie"? Otóż już jest! Nowa seria - "Style 4 U". Pierwszy komplet wstawię w kolejnym poście jeszcze dzisiaj!


To chyba tyle na teraz! Dzisiaj aktualizacje!!!! :DDD

Do "zobaczenia" za chwilę!
Juni







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz