czwartek, 23 lipca 2015

Problemy, problemy i jeszcze raz PROBLEMY!

Hejo!
Straaaaasznie Was przepraszam, że jeszcze nie dodałam "Style 4 U", ale od wczoraj mam OGROMNE kłopoty z otwarciem gry.
Nie da się jej włączyć, re-instalować, nie działa ani na aplikacji, ani na przeglądarce... :'(
Napisałam do supportu, ale nie sądzę, żeby odpowiedzieli mi do jutra...
Także nie obraźcie się, jeśli nie będę pisać o moim aktualnym SSO w najbliższym czasie, mimo wszystko jednak postaram się coś ciekawego wymyślić ;)

To by było tyle na dzisiaj, przepraszam, że tak mało, ale jestem trochę zdołowana brakiem gry, bo dzisiaj miałam dokończyć trenowanie konia, zobaczyć zmiany na plaży w FP i wstawić w końcu post "Style 4 U".....
No cóż, łapcie losowe, stare zdjęcie z sso!





Papa!
Juni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz