piątek, 24 lipca 2015

Taaaaak!

Hejo!

Dzisiaj, a właściwie wczoraj, bo aktualnie jest dokładnie 1:17, NARESZCIE udało mi się wejść na chwilkę do gry! Co prawda nadal nie mam aplikacji na pulpicie, odkąd ją odinstalowałam, żeby zainstalować ponownie, jednak coś się nie udało i zamiast SSO mam coś takiego:

No, ale wracając do tematu, udało mi się za pomocą... Mozilli Firefox! Nigdy nie przepadałam za tą przeglądarką, ale, ku ogólnemu zdziwieniu, gra załadowała się poprawnie TYLKO na Mozilli (?!) :D

PACHNIE NOWOŚCIĄ!

Słyszeliście już o nowych Morganach? Straaasznieee nie mogę się doczekać!!! Według mnie są PRZECUDNE, a zwłaszcza przypadł mi do gustu ten "gniady" jak to wszyscy nazywają (w każdym razie ten nie-biały xD). A tu macie filmik z zapowiedzią:
 
 



OK to by było na tyle, idę spać!!! :D
Dobranoc ;*
 Juni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz