piątek, 29 kwietnia 2016

Nie tylko Star Stable! #1

Hej!

Przepraszam, że od kilku dni nic nie pisałam, ale miałam "kilka" sprawdzianów itp.... Ale już jestem i dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nową serię (mam ich chyba już z 5 ale ok 😂) : "nie tylko Star Stable" (czyli inaczej "nie tylko SSO"). Nie wiem, czy ktoś inny coś takiego robił, jeśli tak, to sorry nie wiedziałam 😙
Eniwej (takie englisz zaawansowane, nie? 😋) , w tej serii będę przedstawiać Wam różne rzeczy, które można robić w czasie wolnym, kiedy nie gra się w SSO, np. fajne książki, filmy, piosenki (takie mniej znane, bo te znane to w radiu można słuchać :3), a jak zabraknie mi pomysłów to może i miejsca, kanały na YT, czy fajne konta na instagramie. Myślę, że pomysłów, przy czym NIE WSZYSTKO ZWIĄZANE BĘDZIE Z KOŃMI!!! Chociaż niektóre książki czy miejsca na pewno. Aha, no i jeszcze jakieś ciekawe wydarzenia w lato (bo tak to nie ma czasu, nie? 😊).
Zapraszam serdecznie i miłej lektury! (Uwaga! Podany przedział wiekowy może nie być dokładny i dostosowany do wszystkich osôb, więc proszę o wyrozumiałość!)

książka                                                 

seria "Wodospady Cienia" autorstwa C. C. Hunter



 Źródła zdjęć: ecsmedia.pl, quizme.pl (lub 3.bp.blogspot.com)

Jest to powieść fantasy z elementami akcji, romansu czy ewentualnie bardzo, bardzo delikatnego horroru. Opowiada ona o, przynajmniej z pozoru, zwykłej nastolatce, która przeżywa ostatnio najtrudniejsze chwile w życiu - rodzice się rozwodzą, kontakty z najlepszą przyjaciółką uległy pogorszeniu, chłopak z nią zerwał i widwdziwe. Czy dziewczyna zaakceptuje siebie, jako osobę wyjątkową i inną? Czy uda jej się poskładać swoje życie od początku? Czy poradzi sobie z nową sytuacją? Czy pogodzi się ze zmianami, jakie nastąpią w jej życiu?

Pozycja, moim zdaniem, bardzo ciekawa. Starałam się nie zdradzić Wam zbyt wiele szczegółów w opisie, choć, nie ukrywam, jest to trudne. Wracając do książki, przeczytałam na razie 3 tomy powieści, ale już biorę się za kolejne 📗📘📙📓📔📒📚📖
Myślę, że "Wodospady Cienia" są książką  dla przedziału wiekowego mniej więcej od 12 do 16 lat, (może trochę więcej, może trochę mniej) ale jeżeli boisz się 💉 [krwi], 👻👻👻 [duchów] czy 💑💏👫 [wątków (lekko) romansowych], to lepiej nie zabieraj się za tę książkę 😉

Ostrzeżenie!

Książki tej nie da się czytać - tą książkę się POŻERA! Więc jeśli nie masz zbyt dużo czasu, to lepiej się za nią nie bierz, bo możesz kilka razy nie nauczyć się na odpytywanie czy sprawdzian (mówię (albo raczej piszę 😸) to z własnego doświadczenia 😂😂😂). Ale! Nie załamuj się! Nie masz zbyt dużo czasu wolnego, ale bez czytania nie możesz żyć? Polecam "Potop" - już po kilku przeczytanych stronach przechodzi ochota na czytanie! Po kilkunastu odechciewa się żyć, po kilku rozdziałach masz zamiar spalić "to" zanim złoży jaja, natomiast po przeczytaniu całej książki zaczynasz wątpić w sens egzystencji wszelkiego stworzenia! Polecam! 😘😝

Mam nadzieję, że podobała wam się moja recenzja! Sądzę, że naprawdę warto książkę tę przeczytać, przynajmniej ja nie żałuję 😀 Co do "Potopu" nie chciałam nikogo obrazić jakby co, tylko opisywałam moje "fantastyczne" odczucia i wrażenia po przeczytaniu 😙 no loffciam ją po prostu 😍😘😻❤️💚💜💙💛

Uwaga! Jeżeli chcesz skopiować COKOLWIEK z tej strony, to, proszę, skontaktuj się najpierw ze mną, albo przynajmniej podpisz to moim nazwiskiem, czy napisz, kto to stworzył! Dzięki!

Troszku się rozpisałam, ale chyba jest OK, nie?
Napiszcie w komentarzach! Może ktoś ma inne odczucia po przeczytaniu? Może jakieś spostrzeżenia?

Uściski i przyjemnej majówki! ( nie, żartuję, jeszcze coś wstawię na bloga jutro czy pojutrze, żeby Wam ją uprzykrzyć 😈😎😂


Na razie!
Juni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz