piątek, 22 kwietnia 2016

Powrót tak na stałe & Style 4 U! Part 1

Powrót nr. 10000000000000, (9) xDDD

Witajcie ponownie moi drodzy!

Mój blog zarósł (?) trochę kurzem, wiem, przepraszam was najmocniej!

Jak to się stało, że wróciłam?

Otóż chciałam znaleźć jakieś info, które miałam na blogu i zauważyłam z początku tylko dwa  pozytywne (!) komentarze, więc, naładowana nową energią, postanowiłam wznowić działanie bloga, tylko, że na takie poważniejsze. Mianowicie obiecuję, że już nigdy nie będę nic obiecywać. xD Może inaczej: PRZYRZEKAM, że nie będę nic obiecywać. Dlaczego? Ponieważ to nie ma absolutnie żadnego sensu - bo i po co obiecywać, nie lepiej od razu wykonać? ;)
Co do zakładek "Moje konie" itp., to postaram się je uzupełnić jeszcze dzisiaj, ale , jak już wspomniałam, nic nie obiecuję.

Aha! Właaaaaśnie! Byliście już na Południowym Kopycie??? Ja tak i sądzę, że... TAM JEST MEGA! Nie chcę "męczyć" osób, które nie mogą się tam dostać, ale jest to, moim zdaniem, najlepszy teren w SSO :D

Style 4 U! (czyli seria ze strojami mojego projektu B-) )

Tak jak jest w tytule posta, postanowiłam wstawić wam jeden strój, no wiecie, taki "przeprosinowy" ;P Może omówię go pokrótce. Może nie jest on najpiękniejszy, ale daje sporo (nie mylić z najwięcej! ;) ) bonusów, także tego... no... oto on:

Every day...



Jeździec

Kask
Szary kask przygodowy, Jorvik City Plaza, 75sc/7350js
Sweter
Czerwony sweter dziany z Valedale (xD a nie jest z Valedale),Wioska Zachodni Przylądek, 65sc/6520js
Rękawice
Czarne rękawiczki bez palców, Jarlaheim, 69sc/6600js
Spodnie
Czarne spodnie jeździeckie z podkolanówkami, Targ koni Ferdinanda, 102sc
Buty
Buty z Księżycowego Sierpa, Księżycowy Sierp, 75sc/7350js

Koń

Zimowy kantar, Valedale, 44sc/6500js
Czarne siodło sportowe, Jorvik City Plaza, 67sc/6350js
Czaprak w zebrę, Fort Pinta, 45sc/6770js

Dodatki

Ochraniacze na kopyta - zestaw kowbojski, Fort Pinta, 99sc
Wstążka na ogon, Fort Pinta, 100sc


Jak zapewne zauważyliście, strój dla jeźdźca jest inaczej opisany, niż ten dla konia (jest podpis np. "kask""sweter" itd.). Którą opcję wolicie? Napiszcie koniecznie w komentarzach, będę wdzięczna!

Wypadałoby skończyć już ten post, jednak została jeszcze jedna sprawa: zauważyłam, że większości poprzednich postów podpisywałam się "Juni". Wolicie może żebym podpisywała się jakąś ksywką albo może w ogóle? Wiadomo gdzie trzeba odpowiedzieć? To szybciutko piszemy w komentarzach!
A ja już was nie męczę, myślę nad jutrzejszym postem!

Ciao!

Juni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz